Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Sun & Snow Myśliwska spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Apartamenty Pod Śnieżką przy ul. Myśliwskiej to nowoczesne i bardzo urokliwe osiedle domków położonych tuż przy kompleksach narciarskich Panorama i Karpatka, gdzie znajdują się dwa łagodne stoki z wyciągami orczykowymi dla początkujących i średnio zaawansowanych narciarzy. Na miejscu Goście mogą skorzystać ze szkółki narciarskiej.
Wygodny, nowoczesny, 3-pokojowy apartament przeznaczony jest dla 6 osób. To duże mieszkanie o powierzchni 65 m2 z kuchnią, łazienką i tarasem lub balkonem. W pokojach znajdują się 2 łóżka podwójne i 2 pojedyncze, kuchnia jest świetnie wyposażona w ekspres do kawy, zmywarkę, toster, mikrofalówkę, piekarnik, płytę kuchenną, czajnik i oczywiście lodówkę oraz przybory kuchenne. W pokoju dziennym jest telewizor z DVD, a całe mieszkanie ma dostęp do internetu. W łazience znajdują się pralka, prysznic i suszarka do włosów.
Do apartamentu przynależy bezpłatne miejsce parkingowe, dla najmłodszych przygotowano zewnętrzny plac zabaw. Latem okolica jest zielona, a zimą biała i zachęca do aktywności na świeżym powietrzu.
Po sąsiadzku znajdują się inne wille, pensjonaty i ośrodki wypoczynkowe, a do ścisłego centrum Karpacza jest zaledwie kilometr.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
16:00 - 10:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
maks. 6 osób
Karpacz to karkonoski kurort turystyczny. Okolice Karpacza są bardzo atrakcyjne turystycznie. Karpacz jest położony u podnóża góry Śnieżki w dolinie rzeki Łomnicy. To świetne miejsce na letni i zimowy wypoczynek. Bogata oferta turystyczna sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie. W sezonie zimowym warto skorzystać ze stoków narciarskich, a latem ze szlaków pieszych. Odbywając wycieczki po okolicy, można podziwiać piękno tego górskiego regionu. W Karpaczu czeka też wiele ciekawych miejsc i zabytków.
W Karpaczu znajduje się kilkanaście oświetlonych stoków narciarskich. Mają umiarkowany stopień trudności, często są naśnieżane. Działają wyciągi i wypożyczalnie sprzętu. Zaawansowani i wymagający narciarze mogą spędzić czas w Kompleksie Narciarskim Śnieżka, który dysponuje 7 wyciągami (krzesełkowe i orczykowe) oraz nartostradami o różnym stopniu trudności. W Karpaczu znajdą też coś dla siebie miłośnicy narciarstwa biegowego – pięknie położoną trasę w Karpaczu Górnym oraz trasę przy „Domu Śląskim”.
Aktywne osoby z pewnością docenią lodowiska (całoroczne, ul. Gimnazjalna), snowtubing – zjeżdżanie na pontonach (ul. Myśliwska), rynnę snowboardową czy alpejski tor bobslejowy "Alpine-Coaster".
Atrakcje Karpacza:
Atrakcje Karpacza i okolicy dla dzieci: Atrakcje dla dzieci w Karpaczu oraz miejsca rodzinnej rozrywki to m.in. Park Bajek, Muzeum zabawek, Park wodny Tropikana oraz Miasteczko Western City w Ściegnach koło Karpacza.
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Sun & Snow Sp. z o.o., ul. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego 4, 00-362 Warszawa, NIP: 5213507582
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Sun & Snow Myśliwska. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!