Obiekt Dom Krawca, Schneiderbaude oferuje restaurację, ogród, taras i bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec kolejowy w Polanicy-Zdroju – 19 km. Obiekt zapewnia bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Na terenie obiektu dostępny jest też prywatny parking.
Na miejscu serwowane jest śniadanie w formie bufetu lub kontynentalne.
Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stacja kolejowa Kudowa Zdrój – 40 km, Kopalnia złota w Złotym Stoku – 17 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Wrocław, znajduje się 91 km od obiektu Dom Krawca, Schneiderbaude.
Doba hotelowa od godziny 15:00 do 11:00.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.
Pokój Dwuosobowy z widokiem na góry. Offering free toiletries, this double room includes a private bathroom with a walk-in shower. The double room has carpeted floors and offers a wardrobe, heating and mountain views. The unit has 3 beds. Pokój Dwuosobowy - 2 osobowy. Powierzchnia pokoju ok.: 18 mkw. ;
Pokój Trzyosobowy typu Classic. Featuring free toiletries, this triple room includes a private bathroom with a bath or a shower. The triple room has carpeted floors and features a wardrobe, heating and ancourtyard view. The unit has 4 beds. Pokój Trzyosobowy - 3 osobowy. Powierzchnia pokoju ok.: 22 mkw.
Noclegi w Kłodzku
Kłodzko opis: Pierwsza wzmianka o istnieniu grodu obronnego o nazwie Kłodzko pochodzi z 981 roku. W roku 1114 gród został niemal doszczętnie spalony przez czeskiego księcia Sobiesława. On również, już jako władca Czech odbudował w roku 1129 miasto. Na mocy układu pokojowego, który podpisali w 1137 roku Sobiesław i król polski Bolesław Krzywousty, Ziemia Kłodzka stała się własnością Czech. Rozwój miasta trwa nieustannie aż do wybuchu wojen husyckich w XV wieku, które przynoszą ogólne wyludnienie i zubożenie miasta, pogłębione licznymi pożarami, epidemiami oraz niebezpiecznymi wylewami Nysy. Dopiero wiek XVI przynosi ponowny rozkwit Kłodzka - miasto wybudowało wówczas wodociągi(1540), szpital, przebudowało ratusz miejski(1549). Rysujący się jednak rozłam pomiędzy miastem, a feudalnym ziemiaństwem daje o sobie znać w czasie wojny trzydziestoletniej (1619-1649). Ludność miasta, licząca na początku wojny ok. 7 tys. mieszkańców zmniejsza się o przeszło połowę. Kłodzko traci większość przywilejów nadanych w wiekach wcześniejszych i pogrąża się w trwającym prawie półtora stulecia letargu. Na początku XIX wieku Kłodzko zaczyna powoli dźwigać się z upadku - nie jest to jednak jednoznaczne z rozkwitem i powrotem do dawnej świetności. Miasto zamieszkane było głównie przez średnią i niższą burżuazję, urzędników, uczącą się młodzież oraz wojsko. Przywrócony został samorząd. Dopiero kontrybucja wpłacona w 1871 roku przez Francję wpływa na rozwój drobnego przemysłu, handlu i rzemiosła, a nade wszystko budownictwa. Z inwestycji miasta w drugiej połowie XIX wieku wymienić należy rozbudowę połączeń kolejowych i budowę dworca miejskiego, uruchomienie gazowni (1864) i elektrowni (1880) oraz budowę nowoczesnego wodociągu i kanalizacji miejskiej (1886).