Wybierz daty pobytu i pokój
Obiekt zweryfikowany
Obiekt Sun & Snow Polanica Residence spełnia standardy Triverna
Oferta Zwrot na Środki Triverna. Bez obaw planuj wyjazd dzięki pewności, że możesz odwołać rezerwację bez podawania przyczyny.
Sun & Snow Polanica Residence to nowe miejsce na mapie cenionego uzdrowiska w Kotlinie Kłodzkiej. Nowoczesne apartamenty Sun & Snow znajdują się w nowym apartamentowcu położonym w cichej i spokojnej części Polanicy-Zdroju. Obiekt posiada kameralną strefę wellness do dyspozycji swoich gości.
Apartamenty Sun & Snow Polanica Residence to nowe i komfortowe wnętrza. Apartamenty oferują widok na las, a te zlokalizowane na wyższych piętrach – na góry. Każdy apartament to 2-pokojowe mieszkanie z oddzielną sypialnią oraz częścią dzienną. W jej składzie mieści się wygodny komplet wypoczynkowy z możliwością spania i kącikiem telewizyjnym, aneks kuchenny oraz część jadalna ze stołem i krzesłami. Apartamenty mają po 30-45 m2 powierzchni, każdy dysponuje własnym balkonem wychodzącym na zaciszny teren porośnięty drzewami. Aneks kuchenny jest dobrze wyposażony, posiada m.in.: ekspres do kawy, mikrofalówkę, płytę kuchenną, lodówkę, czajnik, przybory i naczynia kuchenne. W łazience zamontowano kabinę prysznicową oraz suszarkę do włosów. Apartamenty są wyposażone w czystą pościel i ręczniki, a także dostęp do bezprzewodowego Internetu.
Sun & Snow Polanica Residence wyróżnia się strefą wellness specjalnie przygotowaną dla swoich gości. Można tam nieodpłatnie korzystać z jacuzzi, sauny oraz strefy wypoczynku z leżakami. W obiekcie jest też winda.
Apartamentowiec nie posiada restauracji, ale w każdym apartamencie jest dobrze wyposażony aneks kuchenny. Sklep spożywczy mieści się nieopodal, w uzdrowiskowej miejscowości znajdziemy także kilka różnorodnych restauracji.
Nieopodal Sun & Snow Polanica Residence znajduje się deptak, Park Zdrojowy oraz liczne szlaki rowerowe i piesze trasy turystyczne.
W cenie otrzymujesz:
Doba hotelowa
16:00 - 10:00Oferta nie zawiera:
Warunki rezygnacji
30 m2
maks. 4 osoby
Rozwój Polanicy jako renomowanego uzdrowiska miał miejsce w 2. połowie XIX wieku. Miejscowość znajdowała się wówczas w granicach Niemiec i nazywała się Bad Altheide. Cząstka Bad podkreślała uzdrowiskowe funkcje miasteczka. Wówczas powstał rozległy park, pijalnia wód, dom zdrojowy, doprowadzono linię kolejową z Kłodzka. Na początku XX w. miejscowość była modnym kurortem z zabudową w stylu szwajcarskim, nowoczesną rozlewnią wód mineralnych i najnowocześniejszym sanatorium na Śląsku. W latach międzywojennych była jednym z najbardziej cenionych uzdrowisk w Niemczech. Po II wojnie światowej ziemia kłodzka weszła w skład Rzeczpospolitej. W maju 1946 roku zatwierdzono nazwę Polanica Zdrój.
Centralne położenie Polanicy-Zdroju w regionie sprawia, że jest to idealny punkt wypadowy wielu wycieczek pieszych, rowerowych i samochodowych. Niewielka odległość do granicy pozwala również na poznanie licznych atrakcji turystycznych Czech.
Atrakcje Polanicy-Zdroju i okolic:
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Sun & Snow Sp. z o.o., ul. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego 4, 00-362 Warszawa, NIP: 5213507582
Usługodawcą i podmiotem odpowiedzialnym za realizację usług hotelowych objętych ofertą jest Sun & Snow Polanica Residence. Triverna za pośrednictwem serwisu www.triverna.pl umożliwia jedynie dokonywanie rezerwacji usług hotelowych i pośredniczy w zawarciu umowy na usługi hotelowe. Triverna nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług hotelowych można zgłaszać bezpośrednio do hotelu lub za pośrednictwem Triverna na adres: reklamacje@triverna.pl - Triverna następnie przekaże Państwa uwagi, w terminie dwóch dni roboczych od dnia ich wpływu, do hotelu. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada hotel.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu www.triverna.pl jest Triverna. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu możecie Państwo zgłaszać na adres: reklamacje@triverna.pl. Triverna rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 10 dni roboczych od ich wpływu.
Techniczny proces płatności realizowany jest przez zewnętrznych operatorów płatności, na zasadach opisanych ich regulaminami. Operatorzy płatności są odpowiedzialni za jego realizację oraz rozpatrywanie reklamacji użytkowników. W przypadku problemów z procesem płatności użytkownik może też zwrócić się o wsparcie do Biura Obsługi Klienta Triverna, celem uzyskania pomocy. Po pomyślnym opłaceniu usługi hotelowej przy wykorzystaniu technicznych funkcjonalności zapewnianych przez operatorów płatności lub korzystania ze Środków Triverna, płatność taka jest otrzymywana przez Triverna i przekazywana do Hotelu i w tym zakresie podmiotem odpowiedzialnym za proces płatności i reklamacje jest Triverna. Prosimy o przekazywanie reklamacji na adres: reklamacje@triverna.pl.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania Serwisu znajdziecie Państwo w regulaminie i zakładce "Jak działamy".
Zapisz się na nasz newsletter
Otrzymuj najlepsze oferty Triverny i informacje o promocjach!